Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-11-15T14:31:48+02:00
 Eu cred ca  gaina a fost prima.
Ai dreptate gaina a fost prima!!
Uite care este faza gaina iese dintr-un ou iar oul iese dintr-o gaina
Comentariul a fost şters
Si ai dreptate gain afost prima
Comentariul a fost şters
2014-11-15T14:32:02+02:00
Cred ca gaina.... :I
CRED ca Dumnezeu a facut prima data gaina...
.-.
sa sti ca dumnezeu nu exista pentru toti adica eu sunt atea dar acuma o sa zici ca sunt satanist dar nu eu nu cred nici in dumnezeu dar nici in satana
Daca tu esti de alta religie ( una care nu crede in Dumnezeu ) nu inseamna ca toti nu exista
ca nu exista*