Va rog ajutatima urgent daca scrieti corect dau si cel mai inteligent raspuns daca ma ajutati!! calculati suma numerelor pare de forma aaa cu liniuta sus peste toate aurile.va rog ajutatima dau si cel mai inteligent raspuns daca rasppundeti bine!!!!!!!!!!

2

Răspunsuri

2014-11-15T14:22:10+02:00
111, 222,333,444,555,666,777,888,999? 
multumesc
trebuie sa mai raspunda cineva ca sa dau cel mai inteligent raspuns
Numere pare trebuiau ,nu 111,333,555,777,999 sunt numere impare!
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-15T14:32:04+02:00
Aaa ( cu linie deasupra )=222+444+666+888=2220
2 5 2