Răspunsuri

2014-11-15T14:18:50+02:00
sensul figurat este de exemplu cand spui ca( zbor pana la tine) adica mergi foarte repede, te grabesti, iar sensul propriu( Zbor pana la tine) cu avionul in adevaratul sens al cuvantului
of
accepta-mi cererea te rog frumos !!!!!!!
Nu am nici-o cerere
ba da
uita-te
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-15T14:20:34+02:00
Cuvintele cu sens figurat este CA exemplu flacare=foc acesta este sensul figurat
Sper ca te-am ajutat
da
foarte mult daca NU AM INTELES
In ce clasa esti
a-5-a