VA ROG AJUTATI-MA!! Utilize les ements proposes pour ecrire de courtes historias au passe compose: a) elle--se reveilles, se laver,se prepare pour lecole,prendre la petit, dejenour partir a la hote arriver a temps a l'ecole. PLZZ AM NEV. DE AJUTOR NU AM INTELES CHIAR TOT CE TREBUIE SA FAC :(

2

Răspunsuri

2014-11-15T14:43:31+02:00
Pai fa uite asa : Te duci la scoala si ii spui ca ai uitat caietul  acasa si ii ceri unui prieten

=)) da la asta m-am gandit si eu dar..trebuie sa fac o mic text..nush despre ce naiba si nu pot fi identice xD
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-15T17:56:26+02:00
Trebuie sa faci o scurta povestire in care sa folosesti toate elementele date: ea se trezeste,se spala,se pregateste pt scoala , ia micul dejun , a ajuns la timp la scoala.....cam asa ceva....deci...bafta ^_^