1)Un om stand pe tarm impinge o barca de 160 kg cu o forta de 100 N pana barca se departeaza de tarm cu 1 m.
a) Ce viteza atinge barca?
b) Ce distanta parcurge barca dupa aceea pana la oprire daca forta de oprire a apei este 50 N?

2)Dintr-un turn de 50 m se arunca niste corpuri identice de 1 kg cu aceeasi viteza initiala de 2 m/s , dar orientata sub diferite unghiuri fata de orizontal.
Ce energie cinetica va avea fiecare corp la impactul cu solul?

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-09T15:12:19+02:00
Draga Shela,
Iti trimit rezolvarea primei probleme intr-un fisier in formate .doc si .docx. Sunt convins ca ai sa te descurci. Te rog sa-mi scri pentru a-ti putea trimite si cea de-a doua problema. Mult succes!
Prof De Mate 
Va multumesc pentru ajutor dar computerul meu nu imi permite sa deschid acele fisiere.Daca nu va deranjeaza, a-ti putea sa imi trimiteti rezolvarea la adresa: [email protected] cel tarziu marti seara pentru ca miercuri am nevoie de aceste probleme.
2014-03-09T15:21:37+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Ecf=mgh+mvi²/2=1.10.50+1.4/2=502J