Varog ajutor :(
- Analizati verbele din textul urmator, indicati si funtea lor sintactica: Textul este lui Ana Blandiana "Toamna" incepe asa: Faptul ca ninsese inainte de sfarsitul lui noiembrie...
DAU 39 de pucte varoj ajutatima D:

2

Răspunsuri

2014-11-15T18:14:36+02:00
Ninsese=verb predicativ,mod indicativ,timp  trecut,nr sg,conjugarea ,predicat verbal
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-15T18:31:46+02:00
Ninsese e verb impersonal ,conjugarea a 3a timp mai mult ca perfectul
5 3 5