Răspunsuri

2014-11-15T13:59:22+02:00
126340, divizibil cu 5, suma cifrelor egala cu 16.
121345, divizibil cu 5, suma cifrelor egala cu 16.

12 3 12
Ba scrieti rezolvare nu asa CA NU INTELEG NIMIK
121345/5=22269;126340/5=25268
Da ms am inteles
Suma numerelor, fara cifrele adaugate de mine, este 10, ca sa avem in suma 16, trebuie sa mai adaugam 6. Eu am adaugat 1 si 5, fiindca, orice numar ce se termina cu 5 este divizibil cu 5, dar si 6 si 0, deoarece, deasemenea orice numar se termina cu 0 se divide cu 5.AI INTELES?
Pai sunt 2 numere divizibile la 5 si nu 1, cum a scris Constantinescu...
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-15T14:00:28+02:00
121345,este singurul care este divizibil cu 5 si da suma 16

11 3 11