Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-15T13:51:16+02:00
Suboicumena cuprinde acele zone ale globului cu densităţi reduse de populaţie cum sunt cele polare, deşertice, stepice şi muntoase, care deşi se caracterizează prin activităţi productive
Anoicumena cuprinde regiunile care nu sunt populate permanent. în ţările nordice laponii şi populaţiile venite din sud spre ex.

3 4 3
2014-11-15T13:53:35+02:00
Suboicumena reprezinta teritoriile cu populatie foarte rara zona de tundra, taiga
anoicumena reprezinta  teritoriile nepopulate , zonele polare