Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-15T13:39:59+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Pentru cifra 2 se imparte puterea la 4 ca sa afli ultima cifra

2010 :4=502 rest 2
deci ultima cifra e 2 la puterea 2 =4
2014-11-15T13:41:36+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
2010 :4=502 r 2 => 2 =4