Intr-o cutie numarul creioanelor este de patru ori mai mare decat cel al pixurilor, iar numarul stilourilor este 7.Daca numarul total de creioane, pixuri si stilouri este 107 calculati numarul de creioane!
Tot ce stiu este ca numarul creioanelor este 80 iar ce al pixurilor este 20....dar nu stiu cum sa ajung la aceste rezultate...VA ROG SA MA AJUTATI!

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-15T13:32:38+02:00
4p=nr.creioane    p=nr.pixuri
4p+p +7=107     5p=100   p=20   creioane=4x20=80
3 5 3
2014-11-15T13:35:18+02:00
Scapam intai de stilouri ,care stim deja ca sunt 7
100-7=100
|-----| pixuri
|-----|-----|-----|-----| creioane
100:5=20 pixuri
20*4=80 creioane

20+80+7=107
2 5 2