Răspunsuri

2014-03-09T14:02:32+02:00
A+b=330 a:b=6 rest 36 36:6=6 330-6=124 124+6=330
13 4 13
Aceea este doar o proba
Sa te verifici
Tu poti scrie doar asta ca rezolvarea:a+b=330 a:b=6 rest 36 36:6=6.
Restul este o proba pt, a te verifica,ok?
ok, multumesc mult !
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-03-09T14:17:44+02:00
A.I____I
b.I____I____I____I____I____I____I+36
 Suma este 330.
 330-36=294 (suma partilor egale)
 294:7=42 ( nr. a )
 42x6+36=288 ( nr. b )
Verificare : 288+42=330

41 4 41