Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-15T13:30:10+02:00
Fie x numarul, c-catul si 2c-restul.

Restul este mai mic de impartitorul, deci 2c<15.

Din teorema impartirii cu rest se obtine:

x=15c+2c=17c

Din 2c<15 => c< \frac{15}{2} => c∈{0,1,2,3...,7} => 17c∈ {0,17,34,51,68,85,102,119}.

Numerele sunt: 0,17,34,51,68,85,102,119.
2 5 2
2014-11-15T13:39:28+02:00
16/15=1rest1      32/15=2rest2  48/15=3rest3        64/15=4rest4    96/15=6rest6                  80/15=5rest5    112/15=7rest7      128/15=8rest8            144/15=9rest9                            160/15=10rest10