Răspunsuri

2014-11-15T13:18:09+02:00
Pierdut agenda de culoare neagra.Aceasta contine date personale. Ofer recompensa gasitorului. Ma puteti contacta la nr de telefon 0722....
Va multumesc anticipet!
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-15T13:22:46+02:00
Pai in primul rand anuntul al trebui sa aiba o poza cu o agenda apoi spunem:
Va rog!Am pierdut agenda o agenda de culoare ... si am nevoie de aceasta.Cine-mi gaseste agenda,va rog sa ma contactati la numarul de telefon:..!

Sper ca te-am putut ajuta! :)
2 5 2