Răspunsuri

2014-01-10T15:34:55+02:00
Pai iti poti organiza timpul facandu-ti temele la timp si incercand sa inveti macar cate putin la fiecare materie pentru ca iti vor fi de folos in viata.poti incepe de azi asigura-ti o ora de scris o ora de studiat o ora sau doua de pauza si tot asa:)
Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-10T23:12:23+02:00
In functie de activitatile tale extrascolare si de programul celor din familie, daca depinzi de ei...ajungi dupa orele de studiu servesti masa si ca sa ti se asigure 100% timpul de teme, eu propun sa iti abandonezi telefonul, tableta sau laptopul :)) daca sunt o tentatie...iar pentru inceput ai putea sa iti programezi 40 min lucru 10 pauza...astfel incat sa incerci sa nu ajungi seara cu teme nefacute...o sa fie mai greu la inceput dar daca chiar iti doresti: nimic nu e imposibil, corect?! :) de la mine ai un BAFTA!!! iar atunci cand vei ajunge presedinte sa iti amintesti ca o persoana nesemnificativa de pe un site prostesc, te-a sfatuit...asta doar ca un apropo ;-]