Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-15T13:12:14+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
 3^37  -27^12=2•81^10:x^2
3^37-(3^3)^12=2•(3^4)^10:x^2
3^37-3^36=2•3^40:x^2
3^36(3-1)=2•3^40:x^2
3^36•2=2•3^40:x^2
x^2=2•3^40/2•3^36
x^2=3^4
x=√(3^4)=+/-3^2=+/-9
Ce inseanba semnul ala asa^
la puterea 3 la puterea 37...ca aici nu pot scrie altfel...
tu pe caiet scrii normal
Aaaaaa ms mult
2014-11-15T13:17:38+02:00
3^27-(3^3)^12=2*(3^4)^10/x^2                  3^27-3^26=2*3^40/x^2            3=2*3^40/x^2                x^2=2*3^40/3          x^2=2*3^39    x^2=6^39