Analizati urmatoarele substantive cu numar si gen:
iarba, fulgi, perete, creion, minge, cerc, imparat, arc, laeal, munte, lac, padure.
Astept un raspuns
multumesc frumos

2
laeal?
ce inseamna?
nu inseamna nimic.. a scris gresit
ma miram ce cuvant e asta :))

Răspunsuri

2014-11-15T12:58:39+02:00
Iarba= numar singular gen feminin
fulfi= numar plural gen masculin
perete=numar singular gen masculin
creion = numar singular gen neutru
minge= numar singular gen feminin
cerc= numar singular gen neutru
imparat= numar singular gen masculin
munte= numar singular gen masculin
lac= numar singular gen neutru
padure= numar singular gen feminin
2 5 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-15T13:03:44+02:00
Iarba ; nr singular , gen feminin
fulgi;nr plural ,gen masculin
perete ; nr singular , gen masculin
creion; nr singular , gen neutru
minge; nr singular , gen feminin
cerc ; nr singular , gen neutru
imparat; nr singular, gen masculin
arc ; nr singular , gen neutru
laeal ; nr singular. gen
munte; nr singular, gen masculin
lac; nr singular, gen neutru
padure ; nr singular , gen feminin
ce inseamna laeal ?
era cuv. lalea, am gresit eu
lalea= numar singular gen feminin