Răspunsuri

2014-11-15T12:57:33+02:00
Ideei :
o randunica isi facu cuib in fata casei noastre.Avenit Toanmna si aceasta a plecat intr-o zi ce gasesc:
-mama,vino repede !!! am gasit niste oua de randunica!
Mama venind repede le vede:
-ce frumos este !
-da mama asa-i ce frumos.
Asa veni si primavara si ouale se crapase si iesise pui de randunica
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-15T13:15:48+02:00
O randunica cand vine primavara vine obosita dintr-o calatorie foarte lunga . cu truda ea cand vine in tara noastra ne prevesteste dupa ghiocel ca este semnul veniiri pasarilor in tara lor mult iubita cand natura se trezeste la viata .  ea isi face cuibul  pe sub strasini unde apuca si ea si apoi din oale lor iasa niste puisori mici si draguti . ea canta primavara cea mai frumos este o pasare maiastra printre pasari sper ca te-am ajutat!
2 3 2