Rezolvati urmatoarele ecuatii si inecuatii:
a) 7x=56
b) 3x+5=20]
c) 13-2x=5
d) 50-4x=11-5
e) 4(x-9)=4
f) 6(x+1)-10=29-3
g) 5(x+3)=27+23
h) 3x+3+2(x+5)=23
i) 7x+3(x+2)=16
j) 11+14=3(x-1)+16
k) 13(x-2)-2x=7
l) (x+4200):80=81
Va rog foarte mult ajutatima ca nu am prea intelrs la scoala!!!!!



2

Răspunsuri

2014-11-15T12:54:18+02:00
X=56:7=8
3x+5=20 ..x=5
13-2x=5  x=13-5=8/2=4 x=4
Restu nu mai stiu

2 4 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-15T13:05:55+02:00
A) 7x=56
x= 56:7
x=8.
b)3x+5=20
3x=20-5
3x=15
x=15:3
x=5.
c)13-2x=5
2x=13+5
2x=18
x=18:2
x=9.
d)50-4x=11-5
50-4x=6.
4x=50+6
4x=56
x=56:4
x=14.
e) Cred ca este gresit exercitiul fiindca imi da cu rest.
f)6(x+1)-10=29-3
6(x+1)-10=26
6(x+1)=26+10
6(x+1)=36
x+1=36:6
x+1=6
x+6-1
x=5.
g)5(x+3)=27+23
5(x+3)=50.
x+3=50:5
x+3=10
x=10-3
x=7.
(De aici nu imi iese corect nici una. Sper ca te-am ajutat putin macar)