La un concurs au participat 16 echipaje .Fiecare echipaj este format din 6 baieti si 4 fete .
Cati copii au participat la concurs
Rezolvati problema printr-un exercitiu,in doua moduri.
va rog imi trebuie urgent !!!!!!!!!!

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-15T12:53:13+02:00

16x(6+4)=?

I.16x(6+4)=16x10=160

II.16x(6+4)=16x6+16x4

                 =96+64

                 =160

2014-11-15T12:55:34+02:00
16*(6+4)=16*10=160 copii

(16*6)+(16*4)==96+64=160 copii
6 3 6