Răspunsuri

2014-11-15T12:41:39+02:00
Se sacrificase pentru ceva/cineva


Ce inseamna "daduse pests casuta"?
Peste
Urgent
ÎNDURÁRE, îndurări, s. f. Acțiunea de a (se) îndura și rezultatul ei; putere de a răbda; răbdare; milă, compătimire, bunătate. – V. îndura.
ii aparu in cale, o gasi, (mai bine o gasi)
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-15T12:41:44+02:00
Se indurase= cazu de acord, i se facu mila, (depinde de context)

1 5 1