Răspunsuri

2014-11-15T12:48:44+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.


-Ce faci frunzulita?

-Pai uite stau si astept ca cineva sa imi admire culoarea mea.

-Dar iti admir eu culoarea argintie .Esti frumoasa .Culoarea ta argintie este ca marul rosu si ca foscul .Nu stiu de ce nu te admira nimeni?!

-Pai pe mine ma admira toata lumea doar ca nimeni nu ma ea la el de exemplu sa ma puna in carte si sa ma preseze ca sa ma lipeasca pe un desen.

-Pai de aceea nu te ea nimeni deoarece te iubeste si vrea sa te vada in fiecare zi!

-A .Mersi sa sti ca nu o sa te uit!

-Nici eu ,frunzulita aurie!

-Pa ,Andrei!

-Pa frunzulita!

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-15T12:50:48+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Era o zi friguroasa de toamna. Mihai statea si se uita cum cad frunzele dintr-un copag mare cu frunzele aramii.Dintr-odata se aude o voce:
-Of, doamne, cat mai am de asteptat?Intreaba o frunza maronie
-Ce sa astepti? SPUNE MIHAI
-Astept sa cad din acest copac; am imbatranit, si trebuie sa cad ca sa pata veni o noua frunza in locul meu.
-Dar cu tine ce se v-a intampla?
-eu o sa cad, o sa vina iarna, care ma v-a inveli intr-o plapuma de zapada, si o sa adorm, iar cand o sa ma trezesc, nu o sa mai fiu frunza...o sa fiu ingrasamant pentru frumoasele flori de primavara si......
Inainte sa termine, veni un vant si il dadu jos pe domnul frunza, iar Mihai isi lua larevedere de la el.Sfarsit . :) sper ca te-am ajutat