Compuneti un text despre scoala cu cuvintele : invatatoare, carte , lumina , copilarie, a cunoaste, a descifra, concursuri, atenta, minunat, ciclu primar, ramas bun. Maxim de 15 propozitii. Este urgent ! Multumesc !

2

Răspunsuri

2014-11-15T12:45:27+02:00
Am o invatatoare foarte buna.Ne indruma copilaria spre un viitor luminos.Ne citeste din carte si descifreaza enunturile problemelor.Merg la concursuri si sunt considerata desteapta. Si colega mea cunoaste notiuni de gramatica.O lumina calda ma vegheaza tot timpul .E minunat sa fi in ciclul primar, te simti iubit de toata lumea, de aceea sunt atenta la tot ce se spune.

3 3 3
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-15T12:52:37+02:00
Iubesc scoala!Anul trecut a fost minunat: am facut multe activitati si concursuri care m-au impresionat si care mi-au luminat mintea mult,pentru noul an scolar care a inceput pe 15 septembrie.
Din prima zi de scoala de anul trecut m-am bucurat sa-mi vad colegii,pe doamna invatatoare si m-am bucurat enorm de mult cand am vazut ce carti frumoase avem.
Intr-o zi,cand doamna m-a chemat la tabla sa rezolv un exercitiu.Cand m-am intors in banca,trebuia sa descifrez ce scrisesem,iar de atunci am incercat sa-mi fac un scris mai citet.
Ciclul primar este minunat,dar peste ... ani mai voi duce la gimnaziu.Pana atunci voi fi atenta la toate orele,pentru a sti cat mai multe.
O mica parte din inceputul copilariei,l-am petrecut in mica clasa care va ramane mereu in inima mea.

Nu cred ca sunt chiar 15,dar sper ca te-am putut ajuta! :)
4 4 4