Răspunsuri

2014-11-15T12:22:32+02:00
A) x+4=10 
x=10-4
6.4x=36
x=36:4
x=9
b)7x-2
x=7:2
x=3,5
x:7=101
x=101:7
x=afli tu (il imp)
c)x-25=3
x=25+3
x=28 
143:x=11
x=143ori 11
x=faci tu adica le imultesti 143 si 11

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-15T12:24:15+02:00
A)X=10-4  X=6                            4X=32                X=32/4  X=8                                                          b)x=7-2 x=5                            x=101*7  x=707                                                                                    c)x=25+3                x=28                x=143/11                  x=13
Stiti ce inseamna ecuatiile si cum trebue rezolvate