Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-15T12:26:24+02:00
5(1+2+3+...+403)=5(403x404/2)=5(403x202)=5x403x202=
407030
2lax-1=1+2+2la2+...2la10
2lax=2+2(1+2=...+2la9)
2lax=2+2x(512x513/2)
2lax=2+512x513
2lax=2+262656=262658


mai ma poti ajuta cu un exercitiu
n=2+2la2+2la3+......2la204 divizibil cu 14
poti sa il faci
14=2x7,n:2=1+2+2la2+....+2la203)
n=1+2+2la2+...+2la203 s fie div. cu 7
2014-11-15T12:35:55+02:00
S = 5(1+2+3+.......+403) = 5·403·404/2 = 5·403·202=407030
2^x - 1 =1+2+2² +2³ +........+2^10
daca S = 1+2+2² +.........+2^10  si 2S=2+2²+.........+2^11 ⇒ 2S-S =S = 2^11 - 1
2^x - 1 = 2^11 - 1 ⇒ 2^x - 2^11 ⇒ x=11
Si al tau a fost bun dar nu sunt asa de bun la mate si si-ar fi dat seama domnul