Răspunsuri

  • Utilizator Brainly
2014-11-15T12:08:52+02:00
Modul conjunctiv este atunci cand inaintea verbului apare ,,sa'':sa merg, sa citesc. (prezent) si la perfect apare ,,sa fi'': sa fi mers, sa fi citit,
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-15T12:12:55+02:00
Modul conjunctiv - exprima o actiune nerealizata dar posibil de realizat. ex: sa citesc
la conjunctiv se pune "sa" inainte verbului
modul indicativ- exprima o actiune prezenta de vorbitor ca reala, sgura. ex: eu citesc
1 5 1