Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-15T12:10:42+02:00
A fost construit in meleniul 3 i.H. pe malul eufratului in mesopotamia centrala . În cele din urmă, în anul 729 î.Hr., Babilonul este cucerit de asirieni și distrus în 689 î.Hr. După prăbușirea Imperiului asirian, Babilonul este reconstruit.Un nou rege chaldan a fost încoronat ca rege al Babilonului-acesta se numeaNabucodonasor al 2 care a renăscut Babilonul. A reconstruit Regatul babilon . 
2014-11-15T12:14:36+02:00
babilonul a luat ființă în a doua jumătate a milemiului 3 lea în. de hr. pe malul eufratului în mesopotamia centrală.Profitînd de  intersecția unor importante drumuri comerciale