Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-15T12:10:37+02:00
8xx+5x+6=880
822+52+6=880
x=2
ex este : 8xx + 5x + 6=1880
cred ca este gresit,nu are de unde 800+50++6=856,x=0 sa de-a1880 sau x=9,899+59+6=964,nu are cum sa dea 1880
tot nu inteleg poti s il mai calculezi odata?
inlocuieste pe x=9,cel mai mare numar pe care il poate lua x,vezi ca nu poate da 1880
acum am inteles; iti multumesc frumos pentru ajutor.( si eu am calculat prima oara cu 1.880si mi-a dat cu rest). multumesc
2014-11-15T12:14:25+02:00
Dacă 8xx înseamnă 8 × 2x, atunci: 8×7x = 1874 | ÷8 7x = 234,25 | ÷ 7 x = 33,464.... Asta dacă 8xx înseamnă 8 × 2x.... dar dacă e 8 × x atunci: 8 × 6x = 1874 | ÷ 8 6x = 234,25 | ÷6 x = 39,0416....