1)cea mai mare altitudine de pe terra se inrezistreaza in m-tii ....................
2)dealurile s-au format prin...............
3)elementele unui munte sunt...............
4)muntii alpi si carpati sunt munti............
5)vantul actioneaza asupra scoarte prin............
6)relieful creat de om se numeste relief...............
7)cutremurile apar in urma procesului de ......................
8)partile componente ale unui vulcan sunt............
9)actiunea vietuitoarelor asupra scoartei se manifesta ...................cat si......................
10)barajel si digurile sunt forme pozitive de relief creat de ................ va rog va dau ca cel mai bun

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-15T12:09:54+02:00
1.Himalaya, varful Everest
2.prin eroziunea muntilor
3.pas, varf, versant, culme
4.tineri
5.eroziune
6.antropic
7.subductie
8.vatra, cosul, craterul
9.prin poluare/prin ecologizare
10.om
1 5 1
2014-11-15T12:10:26+02:00
2}Dealurile se formează prin depunerea de sedimente, transportate de apele curcatoare