Răspunsuri

2014-11-15T11:47:37+02:00
Luceafarul de Mihai Eminescu are 98 de strofe
99
Are 98 de strofe
are 98
La început erau 99, dar când a înnebunit Eminescu a mai scris 3, aşa că s-au făcut 102. Numai că strofele suplimentare erau obscene şi Maiorescu le-a scos din ediţiile următoare. A 99-a conţinea cuvântul "fund", de aceea după moartea poetului Maiorescu a scos-o şi pe ea, în ciuda protestelor familiei Eminovici.

Maiorescu era un constipat.
tot 98, nu este relevant
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-15T11:48:44+02:00
Poezia "Lucefarul" este cel mai lung poem, adica are 98 de strofe.