Răspunsuri

2014-11-15T11:48:06+02:00
Adica sint ochi simple si ochi compusi cu ochi.s. vezi doar o parte mica mica dar cu ochi compusi vezi tot peisajul de exemplu libelula are 28.000 de ochi simpli
33 4 33
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-15T13:03:57+02:00
Ochii simpli detecteaza daca obiectele din jur sunt luminate sau obscure.
Ochii compusi se gasesc la artropode(insecte si animale) si sunt formati din mai multi ochi simpli care permit formarea unei vederi panoramice(vizibilitate mai mare)
73 4 73