Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-15T11:45:32+02:00
M-a luat pe sus
L-a adus acasa pe Andrei
La bunici am un caine frumos
I-a adus mancare
El ia mingea
Ea a fost la munte
S-a dus acasa
Prietena sa este cu noi
78 4 78
2014-11-15T11:56:06+02:00
Cind mergeam pe drum m-a luat o ameteala
el l-a ajutat pe tatal sau la treaba
la masa erau toti prieteni mei
el i-a dat un pahar de apa mamei
ea a facut o compunere frumoasa
el s-a dus cu masina pe pod
prietena sa cea mai buna a plecat la munte
ia mai mergi si singur in oras

47 4 47