Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-15T11:47:17+02:00
Eu scriasesi tema
Vorbeai la telefon
Ai vorbit cu profesorul?

2014-11-15T11:55:34+02:00
Va rog din textul tupa-tup opropozitie arfirmativa si una negativa va rog din suflet tupa-tup este din ,manualul de limba romana clasa 4
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
vorbeaseasi cu. daniala
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters