Răspunsuri

2014-11-15T11:45:42+02:00
LINIA DE PAUZA este semn de punctuatie si are rolul de a delimita doua cuvinte, marcheaza interventia poetului in cursul vorbirii directe.
1 4 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-15T11:48:10+02:00
In acest vers,, linia de pauza este utilizata pentru a arata cu cine este comparata luna, cu o pasare maiastra.
De exemplu:cartea-izvor de cunostinte, stelele-copii lunei.

mersi
Cu placere.
este o personificare, esti cumva colega cu mine, adica prof, de romana?
nu stiu, profa? macovei
Eu sunt eleva in clasa a 7-a...