Răspunsuri

2014-11-15T11:53:46+02:00
(-88):(-4)-125:(-5)²-380=
+22-125 :25-380=
+22-5-380=363
Raspunsul corect este -363
-5-380=-385+22=-363
corect, scuze
am uitat minusul
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-15T11:59:28+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
22-125:25-380= 22-5-380= 22-385= -363
1 5 1