Răspunsuri

2014-11-15T11:34:49+02:00
Puse o perdea la geam.
Puse acea vorba la inima.
Apus un verb la modul indicativ.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-15T11:40:49+02:00
Pune cartea pe masă.- sensul de așază cartea
Pune sare în mâncare - adaugă sare în mâncare
Pune în joc onoarea lui - mizează pe calitățile personale pt. a fi credibil
Pune țara la cale - face planuri mari.
Mulțumesc :* Mi-a fost de ajutor :* !
mulțumesc pt. coroană