Răspunsuri

2014-11-15T11:20:58+02:00
Intoarce lin perechea ta de cai,/Cu sceptru verde vine luna mai,/Plin de polen si dulce ca un rai/Cu grau alunecand inalt in pai.
De cine e scris? si cum se numeste opera?
Constanta Buzea ''Intoarce lin perechea ta de cai''
mersi
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-15T11:21:07+02:00
Emotii de toamna(Lucian Blaga)
 Monorima(Tomozei Gheorge)
Momorima(Cucu Constantin)
...mersi?
npk :)
oricum, daca "Emotii de toamna" ar fi fost cu monorima, as fi scris. Eu stiu acea poezie!