Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-15T11:14:14+02:00
Consoanele sunt sunetele care se tostesc doar cu ajutorul unei vocale. (c,d,g,h)
Vocalele sunt sunete independente care se pronunta liber.(a,e,i,o,u...)
  • Utilizator Brainly
2014-11-15T11:31:40+02:00
Vocalele sunt a,u,o,i,a,a,                                                                                    Consoanele sunt: d,n,m,,v,b,x,z,q,w,r,t,p,l,k,j,h,g,f,d,s,q.
Vocalele sunt: a,e,i,o,u a i/a....................... Restul sunt consoane