Semnificatia proverbului : "Pericolul este vecinul cel mai apropiat al sigurantei " .

2
pai din semnificatia proverbului se intelege ca,pericolul este vecinul nostru deoarece el ne stie fiecare loc al nostru in care ne punem cheile,bani,etc.

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-09T13:21:21+02:00
Semnificatia acestui proverb se refera la pericolele din jurul nostru care este si foarte apropiat de siguranta noastra.
21 4 21
2014-03-09T13:25:44+02:00
Acest proverb se refera la faptul ca fara siguranta nu poate exista nici pericol.
15 3 15