Răspunsuri

2014-11-15T11:05:31+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
   40   39     38            38    2    1      0        38                        38            38
(2    +2    +2    ) : 7 = 2  (  2  + 2  + 2  ):7= 2    x (4+2+1) :7= 2    x7 :7 = 2
este patrat perfect?
C=2^38 = (2^19)^2 adica 2 la puetea 19 totul la 2 adica patrat perfect
si poti sa imi zici ultima cif a lui S? S=5 la 129 + 7 la 26
ultima cifra a lui S=5 la 129 + 7 la 26 este 4 deoarece 5 la orice puetere se termina in 5 si 7 la puetrea 26 se termina in 7 la puterea restului 26:4=6 si rest 2 deci 7la puetrea 2 care se termina in 9 deci 5+9=14 ultima cifra este 4
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-15T11:05:58+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
C=(2^40+2^39+2^38):7
C=2^38(2^2+2+1):7
C=2^38x7:7
C=2^38

^- la puterea


este patrat perfect?
este p.p.?
da este patrat perfect
mrs
si poti sa imi zici ultima cif a lui S? S=5 la 129 + 7 la 26