1. Identificati predicatele verbale si spuneti prin ce sunt exprimate: 1)Copiii construisera un om de zapada. 2) Fereastra a fost deschisa larg. 3)El se supara. 4) El isi aduce aminte de vacanta. 5) Sigur ca a plecat. 6) Fara indoiala ca a plecat. 7) Si deodata capacul lazii, zdrang!

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-15T11:06:47+02:00
1)construisera - exprimat prin verb predicativ
2)a fost deschisa - exprimat prin verb copulativ + nume predicativ
3)se supara - exprimat prin verb reflexiv
4)aduce aminte - exprimat prin locutiune verbala
5) zdrang - exprimat prin interjectie predicativa
3 5 3
2014-11-15T12:40:35+02:00
Construisera-predicat verbal exprimat prin verb la modul indicativ timp mai mult ca perfec    supara-predicat verbal exprimat prin verb predicativ la mod indicativ timp prezent
tote is predicate verbale eprimateprin verbe predicative..caaltfel nu pot fi exprimate..
doar la ultima.. zdrang-verb predicativ exprimat prin interjectie