Răspunsuri

2014-11-15T10:51:54+02:00
Ar trebui ca clima sa fie receDin punct de vedere geografic, America Centrală reprezintă un istm îngust al sudului Americii de Nord, întinzându-se de la Istmul lui Tehuantepec din Mexic către sud-est spre Istmul Panama unde se întâlneşte cu Câmpiile Pacificului din Columbia în nord-vestul Americii de Sud. Având o suprafaţă de circa 523 000 km², regiunea include porţiunea din Mexic aflată la est de Istmul lui Tehuantepec — respectiv statele mexicane Campeche, Chiapas, Quintana Roo, Tabasco, şi Yucatán. Oceanul Pacific de Nord se află la sud-vest, Marea Caraibelor se află la nord-est iar Golful Mexicului se află la nord. Ţările Americii Centrale aveau o populaţie totală de 39 267 000 locuitori în 2006.
3 4 3
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-15T11:30:37+02:00
Clima Americii de Nord este influentata atit de relief, cit is de pozitia fizico-geografica a continentului. Relieful montan, adica muntii Cordilieri din Vestul cont.
reduc influenta maselor de aer dinspre Oceanul Pacific, astfel, in regiunea montana, cad precipitatii bogate.In schimb relieful mai jos din Estul continentului, permit accesul diferitor tipuri de mase de aer.