Răspunsuri

2014-11-15T10:46:11+02:00
DEXI Noul dicţionar pentru copii a aparut. In acest dicţionar ve.ti întâlni: -Sinonime -Antonime -Omonime -si multe altele Cartea costă 30 de lei si are 1426 de pagini.
75 4 75
Daca ţi.am fost de ajutor MULTUMESTE.mi
este cel mai inteligent raspuns
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-15T10:47:33+02:00
Dragi elevi, astazi 18.11.2014 se lanseaza seria de 5 dictionare ale limbii roman , continand dictionar de omonime de regionalisme dictionar explicativ si multe altele. Campania se aplica in scoli , daca va duceti cu carnetul de elev si aveti mai mult de9 medii de 10 vezi putea cumpara setul la pretul de doar 100 lei.
122 4 122