Răspunsuri

2014-11-15T10:42:00+02:00
Le spui ca toti colegi tai au unul nou :P
\. Lasa calculatorul aprins la pagina shop telefoane ,sau la un telefon anume care il doresti cind sunt acasa sau cind urmeaza sa stea la calculator. Spunele ca daca ai fi avut telefon , ii vei tine la curent cu detalii , unde esti ? ce faci ? cu cine? etc. De obicei fiecare copil stie cum sa isi manipuleze parintii si ce parti slabe au. Folosesteti farmecul :P
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-15T10:45:08+02:00
Daca ai note bune la scoala si esti ascultator/are , cu siguranta iti v-a lua!!!
2 5 2