1)cel mai mic ocean este................
2)ce mai intins contiment este oceanull.............
3)lanturile muntoase sunt alcatuite din............,versant si varf
4)podisurile s-au format prin............................
5)dealurile au inaltime intre ..................
6)campiile au inaltime intre 0-............
7)campiile abisale sunt numite si.............oceanului
8)fosele oceanice sunt numite si ....................oceanice
lista:300m,300-1000m,asia,arctic,depunere de sedimente,fundul,gropi,rift,poale

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-15T10:44:56+02:00

cel mai mic ocean este: oceanul Arctic.
ce mai intins continent este Asia.
lanturile muntoase sunt alcatuite din: poale, versant si varf.
podisurile s-au format prin depunere de sedimente.
dealurile au inaltime intre 300-1000m.
campiile au inaltime intre 0-300.
campiile abisale sunt numite si fundul oceanului.
fosele oceanice sunt numite si gropi oceanice.
1 5 1
2014-11-15T11:21:36+02:00
1) oceanul Artic
2)Cel mai întins continent este ASIA
3)(ce lanturi muntoase? ca sunt mai multe!!)
4) prin incretirea scoartei terestre
5)250m-800m
6)partea cea mai joasa este de 0-10-20m iar alt max 300m
7)fundul oceanullui
8) gropi oceanice 
Citeste si tu lectia din caiet sau manual ca ai tot mura-n gura!