Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-15T10:49:01+02:00
Lizuca era o fata foarte blanda care se juca ,mereu cu patrocle care pleca la plimbare aproape in fiecare zi cu el.ea era blanda si frumoasa foc.avea un par roscat ca focul asa de frumos era incat toata lumea se mira.lizuca avea ochii foarte frumosi ,dar era diferita de toata lumea
2014-11-15T10:52:33+02:00
Lizuca era o fetita cu parul cret si prietenoasă .Ea alături de Patrocle merg într-o dumbravă.
2 1 2
2014-11-15T10:52:35+02:00
Lizuca era o fetita cu parul cret si prietenoasă .Ea alături de Patrocle merg într-o dumbravă.