Răspunsuri

2014-11-15T10:10:37+02:00


Daca un patrat este pe un anumit plan,desenul de pe acelasi plan se face in continuarea lui sau aproape de el,pe acelasi plan


Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-15T10:32:29+02:00
Faci un paralelogram si dupa in su un patrat unt sigura
cu placere
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters