Scrieti propoziti in care sa folosesti formele vb "a fi" conform cerintelor de mai jos : a) modul imperativ,numarul singular, afirmativsi negativ b) modul conjunctiv,persoana all-a singular,afirmativsi negativ

2

Răspunsuri

2014-11-15T10:14:45+02:00
Imperati Fii cuminte! 
             Nu fi rau!
Conjunctiv cu sens imperativ Sa fii atent la ore!
                                           Sa nu fii rau cu mine!
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-15T10:19:30+02:00
A)Fii mai ordonat!-afirmativ.
Nu fi atit de vorbaret!-negativ
b)Sa fii ascultator la lectii!-afirmativ.
Sa nu fii niciodata mincinos!- negativ.
SUCCESE!!!