Un vanzator a adus in 2 zile 17. Cate mere a vandut in aceste 2 zile daca in fiecare zi a vandut o sesime din merele aduse in acea zi .
..
Pardon ... Am scris gresit Un vanzator a adus in 2 zile 18 respectiv 24 de mere .Cate mere a vandut in aceste 2 zile daca in fiecare zi a vandut o sesime din merele aduse in ziua respectiva.

Răspunsuri

2014-03-09T13:10:23+02:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-09T13:11:08+02:00
Deimpartitul unui numar este 18,iar impartitorul este 6.Deimpartitul de la al doilea numar este 24,iar impartitorul este 6.Afla suma caturilor celor doua impartiri.
2 5 2