Răspunsuri

2014-11-15T10:02:13+02:00
Din cauza ca se afla in cercul de foc al pacificului
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-15T10:03:22+02:00

Japonia este numita ,,Tara cutremurelor de pamant ''deoarece se produc o multime de cutremure din cauza faptului ca aceasta tara se afla pe o placa tectonica.Si pentru ca arhipelagul japoniei se afla in cercul de foc al pacificului
aproape de Cercul de Foc al Pacificului cu placere