Răspunsuri

2014-11-15T10:05:30+02:00
Animalele nocturne sunt animalele care vad noaptea ex:bufnita ,plantele nocturne sunt plantele care isi iau oxigrn noaptea iar organismele nocturne nu stiu..scuze
5 3 5
2014-11-15T16:03:22+02:00
Animalele nocturne sunt cele care isi desfasoara activitatea noaptea.Noaptea ele isi cauta hrana,iar ziua dorm.Ex:bufnita,ariciul,liliacul.
Plantele nocturne  sunt organismele care isi deschid petalele noaptea(isi desfasoara activitatea noaptea).Ex:trompeta ingerilor,slavia de argint,iasomia de noapte si altele.
plantele nu sunt aceleasi lucruri cu organimele
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-15T16:26:27+02:00
Animalele nocturne = acele animale care ,, se desfasoara'' noaptea. Ele au activitate de repaus ziua iar noatpea sare activa. ex: bufnita
Organisme nocturne = acele organisme care se graneasc noaptea. ex: euglena
Plane nocturne = planele care se deschid noaptea. ex: iasomia de noapte

12 4 12